FÖRSTA RIKTIGA SKOLDAGEN

*Suck*  idag var det inte så jätte roligt i skolan faktiskt, visst det var roligt att träffa alla i klassen nu igen och schemat var la helt ok!
Men det finns jue trots allt alltid ett men i mitt liv;) Så men(et) i detta sammanhanget är alla jävla fjortisar som tror sig. Ingen nämnd ingen glömd! Säger jag bara...
De tror sig så mycket och tror att de är bäst osv harregud get a life! säger jag bara!
Men det ska bli jävligt roligt att se de så fulla på parken imon ;) (om de ens kommer inte om de inte är för fulla) min syrra berättade igår att de söp sina ettor full på VATTEN! HALLÅ VATTEN! Började att skratta så mycket så jag höll på att pissa på mig x'D

Just det vi fick läxa första dagen också ;s det var är en läsläxa men i alla fall ;o




Bättre att plugga nu än på helgen(Y)

Kommentarer
Postat av: Anna

läxa i vad då ?:O

2009-08-20 @ 22:19:39
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback