FÖRVIRRAD!

Hejsan på er när jag skulle cykla till skolan idag så åkte en förbi mig 2 ggr ;S det var min galma kompis som jag bråkar med eller mja bråkar och bråkar gör vi la inte men det här hänt lite saker! Men fan jag undrar om han skulle säga något andra gången men vågade inte stanna och prata;s  jag skulle verkligen uppskatta om han pratade med mig! kankse inte är redo för det där än kankse?

aja när vi hade en rast så träffade vi på Ingergärd (trög lärare vi hade i ettan) men jag gömde mig bakom Nur sedan flyttade han på sig så jag sprang in i något rum och gömde mig. Sedan skulle Camilla hämta mig men hon lyckades inte så hon hämtade Josefina , de drog i mig samtidigt som jag kämpade för mitt liv! Tillslut så fick de bort mig men jag ramlade och slog i mitt huvud och mitt lår i en j*vla byrå och ett tidningsställ! och Camilla trillade på golvet xD hahah  vad gör man inte för att inte träffa henne xD Sedan kom en annan lärare ut och frågade vad vi höll på med och vi bara sprang och skrattade x'D
hahha



Bild från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback