GÅRDAGEN!

Förlåt jag hann inte alls blogga mycket igår;/ förlåt!

Men skolan var la helt ok faktiskt, vi hade engelska första lektionen sedan idrott, på idrotten så kastade jag diskus *stavning*

Efter skolan så åkte jag hem fort och kollade på en film och käkade lite, sedan blev det att hoppa in i duschen och fixa sig till kvällen.

Jag kom till Josefina vid sju tiden och väntade lite, sedan cycklade jag upp till busshålsplatsen för att vänta på Camilla, när hon väl kom med bussen så var vi tvungen att vänta i ca 30 minuter därför att det skulle bli en överraskningsfest:D när vi kom till Josefina och Camilla kom in då hoppade Rebecca,Josefina,Luran,Pierre,Käller och Johan ut och Camillla blev helt chockad x'D hahaha

Kvällen blev lyckad faktiskt tack för kvällen:)<3

Tog inte med min kamera igår så blev inga bilder;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback