HALMSTAD!

Hejhej nu så sitter jag i Varberg efter en jätte rolig helg med Rebecca och Johanna:D

Fredag: Jag kom till Halmstad klockan 21:40. Jag,Rebecca och Johanna åkte till Vilshärad för att lämna min stora väska och för att hämta dricka och åkte tillbaka till stan:)
Så det blev fest i fredags;)

Lördag: Vi fixade oss sedan åkte vi in till stan och softade lite:) Sedan åkte vi hem igen och så fick vi mat och efter maten så fixade vi oss till fest.
När vi var klara så skulle vi gå till bussen men när vi såg bussen så var vi inte ens vid busshållsplatsen och som självklart så hade jag och Rebecca hög klackar men vi sprang till bussen och vi hann;D
När vi kom in till stan så träffade vi Jonathan och hans kompisar:) Det var väldigt trevligt att träffa honom igen ;) haha!
Just det vi festade lite på Bulls (en klubb) också det var nice;) Vi sa till Johanna att hon skulle kolla hur mycket en jordgubbs short kostade så kom hon tillbaka med tre stycken (en till oss var) hahahahahxD

Söndag: Tåget gick 15:02 från Halmstad till Varberg, när jag var i Varberg så hämtade min bror mig, och vi har nyss ätit pizza (våran bakis mat :D) hahahxD
BILDERNA RÅN HELGEN KOMMER NÄR JAG KOMMER HEM!

Idag så blir det att softa här lite.

Vi kankse hörs lite senare;* // EM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback