HEMMA IGEN!

Hejsan nu är jag hemma från syrran, läxan blev helt okej bra faktiskt tack för hjälpen ännu en gång<3

Men när jag skulle lämna in läxan nu så fanns det jue nartuligt vis ingen Svenska mapp! åhhh sara asså!

aja nu kommer ett blondin skämt xD Jag skrattade så tårarna rann x'D

Tre tjejer stod inför sankte Pers Pärleport, en brunett, en rödtott och en blondin.
Sankte Per var på bushumör och gjorde en tävling om vem av tjejerna som fick komma in i Himmelriket.
 - Jag ska berätta 1000 roliga historier för er, och den som klarar sig längst utan att skratta får komma in, sa han.
Efter 325 skämt började brunetten skratta.
Efter 783 skämt började rödtotten skratta.
Och efter 999 skämt började blondinen skratta.
 - Oj! Så länge du kunde hålla dig! sa Sankte Per. - Hahaha!
- Ja, jag fattade precis det första skämtet, skrattade blondinen och fick komma in!


HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH
AHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Xd


Kommentarer
Postat av: Blondie <3

hahahhahah jag kan bara känna igen mig som den lilla blondinen asså xD <3

2009-08-26 @ 23:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback