HEMMA NU!

Innan jag gick till bussen:)



Självklart är mina uggs och min vårjacka på <3




Josefina på bussen till Gnosjö:)

När vi kom till Gnosjö så väntade vi på Käller lite, när han kom så körde han oss på moppen till Rebecca,hehe alltid lika roligt att åka moppe:D

När vi var oss Rebecca så pratade vi lite om allt sedan bestämde vi oss för att äta pizza, så vi åkte 4 stycken på en moppe se som såg oss fick sig nog ett gott skratt i alla fall:) hehe

Efter pizzan så kollade vi på lite film så fick jag ett sms som var väldigt oväntat måste jag säga faktiskt. Men allt jag säger är att det känns mycket bättre nu har mått dåligt i några månader faktiskt ja,utan att säga något.

I alla fall när käller skulle köra mig och Josefina till stationen så skulle jag sno moppen en liten bit men haha xD fick inte i gång den så käller hjälpte mig xD hahah, men jag är bättre på att köra bil än moppe i alla fall säger jag bara x'Dhaha

Nu så ska jag hoppa in i duschen och sedan vara social på msn,

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback