TISDAG 25/8-09

Hallo :)

I skolan i dag så var det tråkigt faktist... fast vissa delar var roligt hehe!
Dagen började med att jag ville sova längre så hoppade den första lektionen som var idrott, men jag skulle ändå så inte kunnat vara med för de körde rugby och jag har rygg promblem jag som älskar rugby också ;(
Aja what so ever livet går vidare, andra lektionen hade vi teckenspråk och våran lärare tycket att jag är jätte dukitg ;) Teckenspråk är faktist jätte roligt :)
Tredje lektionen så hade vi skapande och då gick vi ut och plockade olika saker som vii sedan skulle använda till något hon sade inte vad det var till, det är det som är mest spännande:p
Så när vi kom fram till scoutstugan *stavning* så fick vi reda på att vi skulle bygga något i en film alltså en scen eller en händelse. Jag och Emma F var i i en grupp, vi tog Lady och Lufsen när de sitter och äter sin mat i första filmen ;)
Den sista lektionnen var svenska och jag,Emma,Rebecca och Josefina gick och satte oss i Oasen, och satt och skrattade och fulade oss ;) hahah




HAAHHAHAHHA X'D Asså detta är mitt och Emmas Lady och Lufsen grejen ;)

Nu kommer förklaringen!
Ölburken och flaskan- drickan(i)
Kottar och löv- kottarna är frickadellin *stavinig* och löven är spagetin;)
Blomman är en prydnad bara!X'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback