VISNINGSÖ!

Jag var jue på Visningsö idag med mamma,pappa och Daniel! det var mycket roligt!

Här kommer alla bilderna från färgan dit och när vi är på ön. Här kommer dagen i bilder!

Bror töntar sig xD




HAHAHHAHHAHAHHA XD Hans "normala jag" xDoch pappa<3




Mamma<3



Utsikt från färgan



Jag och mamma<3 när vi åker häst och vagn




HAHAHHAXDjag och daniel töntar oss som vanligt (trots alls syskon;) ) och mamma<3



"De normala"



Jag töntade mig hahahaha xDpappa<3




HAHHAHAHHAH XD pappa har på sig daniels keps och daniel har på sig pappas hatt xD



Hästarna som drog oss och jag,




FY FAN VAD JAG SKRATTADE ASSÅ XDHAHAHHAHA



Den hemliga riddaren ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback