2/12-09

Jag lever! jag har inte orkat blogga bara!

Efter skolan så åkte jag och Rebecca till puss i Gnosjö så köpte jag en ny rosa tungpiercing och en töjning;)sedan så blev det pizza;S harregud! sedan åkte jag hem med 18:55 bussen:) haha!



ahaha gillade inte facet där;)

Hela klassen var jue i Halmstad igår, så det blev lite shopping, sedan träffade jag Jonta väldigt länge sedan jag träffade honom,sen i sommras väldigt roligt att se honom igen:) Sedan så träffade jag Dennis inne på Donken,roligt att se honom också:)



Mitt BÄSTA KÖP! Inne uggs, skit snygga och mysiga är de;o I love♥

Jag har ingen skola imorgon heller så jag ska hänga med pappa och Frida till Värnamo, om  jag orkar:) haha!


One of these days maybe your magic won’t affect me
And your kiss won’t make me weak
But no one in this world knows me the way you know me
So you’ll probably always have a spell on me..


TTYL em♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback