Äntligen fredag

hahaha,säger jag som har haft lång ledigt?;) hahahXD

Bara för det ska jag berätta om vad som har hänt i dag.

Först gick jag till skolan då (äntligen?) haha, då hade vi engelska och när vi satt där på lektionen och snackade jag och tjejerna, så tror ni inte att estet jävlarna kommer in i klassrummet och skrämmer skiten ur oss?;O fyfan de kom inspringande och sjäng något? fyfan!

Sedan så blev det mat, haha och vi töntade oss som vanligt;)
Jag började med att göra om Last Christmas eller vad den låten heter? sen kom Camilla och Josefina och la till saker, så här går den:
Last Christmas I give you a fuck, but the very next day you give it away.
This year to save me from AIDS I give it to someone special.

HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAX'D ohyes we have a life;) hahaha

Sedan drog jag och Josefina i till "stan" då vi mötte upp Mikaela.

Sedan så hade vi idrott och det var våran sista idrottslektion detta året, så vi hade disco bowling.
Jag vet att jag inte alls är bra på bowling only at Netendo Wii! hahah, så jag kastade klotet bakåt xD hahahah xD
Sedan så trillade Camilla på banan xD haha, och när spelet nästan var slut så höll jag på att trilla med xD men jag gjorde inte;) moahaha;)

Sedan hade vi kommunikation och jag blev utslängd efter 10 minuter? HAHAHAxD för att jag skrattade så mycket, så jag höll Rebecca och Bim sällskap tills Josefina komXD så töntade vi oss xD hahaha.

Efter skolan så åkte jag till Gnosjö, och fixade en sak, tack Käller:D haha, sedan drog jag till syrran för att fira henne, hon fyller år imorgon:p haha.
Och nu sitter jag här:p haha.




Bild från bowlingen :) haha ohyes I am a super woman;) haha, JAG MÅSTE FIXA UTVÄXTEN NU;oo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback