Du är saknad



Låten säger nästan allt, du var en vän som jag verkligen kunde lita på, du var som min bror jag berättade allt för dig och du hjälpte mig när jag behövde dig som mest.
Vi har haft våra "syskon-bråk" som var helt löjliga, sedan blev vi bästa vänner igen.
Jag vill ha den personen tillbaka, vill ha tillbaka den gamla Morgan som jag älskade och brydde mig om.
När du behövde min hjälp för någon månad sedan så tog du inte emot den,jag vet inte varför men det tog så jävla hårt.
Varje natt ligger jag vaken och tänker tillbaka på den gammla tiden, jag vet att jag inte kan släppa dig som vän,det vet jag redan nu. För nu när jag skriver detta rinner tårarna ner från min kind.
Vi har inte pratat på jätte länge, har jag gjort något?jag vet jue ingenting längre.
Men en sak vet jag jag älskar dig vännen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Emmapemma då,<3 finns alltid om du behöver mig, det vet du!

2009-12-03 @ 08:23:24
URL: http://purplesecret.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv; Bra:) <3

Oo taaack så mycket :>

2009-12-03 @ 14:55:00
URL: http://purplesecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback