Gårdagen

Igår så åkte jag till Varberg och kollade när Andreas spelade hockey, det var en bra match men jag fattar fan inte vart bakarna var för någonstans;s sedan deras passningsspel vet de nog inte vad det betyder! Men med min brossa i mål så vann de med 5-2 ;) haha. Det var faktiskt ett bra resultat på tänke med att de dom mötte var trea i tabellen.

Sedan åkte vi hem till mina bröder och käkade sedan när vi skulle köra de till en fest så skulle vi tanka, så kom det en buss så sa mormor, den ska nog till Halland, HAHAHAHAHA! jag ba mormor?vi ÄR i Halland! hon ba, men jag menade eh...eh... HALMSTAD! HAHAHAHAHAHAHAHA!

När vi hade lämnat mina bröder på festen så åkte jag med pappa hem, och han körde mig till Anderstorp.
Säger bara att det var jätte mysigt:}
Så jag somnade med ett leende:}

Fast vaknade idag med en hoppande syrra-.- klockan var bara två! harregud.

Dagens planer:

Fixa naglarna tills imorgon då tomte är
Hitta något som jag kan ha på mig till tomte
Hemma spa
Ta en lååååång dusch 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback