Grattis:}

 

 

Nu är det så att två stycken som jag känner fyller år idag, det är min syrra då och Nur:}

 

Frida som fyller 24 år nu, nu är du snart pensionär;s harregud Frida hoppas du kommer köra på min plan?

Alltså inte bli äldre än 25 år;o för då kommer man in på alla krogar;) haha. Ha en jätte bra födelsedag syrran, det förtjänar du:}♥

 

Sedan så har vi våran Nur som fyller 19 år idag:} Ett år till sen blir det systemet ;) haha.

Jag kommer sakna dig Nur, det kommer alla i klassen göra, men vi träffas säkert i Halmstad?:D

Ha en bra födelsedag, och sup inte så mycket idag sattsa på att komma ihåg 19-års dagen:}♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; naw tack gumman! det är jätte bra att veta. du e saknad<3

2009-12-20 @ 02:39:56
URL: http://purplesecret.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Våran Nur .__.

Blir fan ledsen, han får fan inte lämna oss.

Klassen kommer inte vara likadan!

2009-12-20 @ 20:14:11
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback