Kan inte sova

Adrian du är den man kan prata med verkligen allt om,

du är som min extra storebror.

När jag behöver dig så finns du alltid där du sviker mig aldrig,

när du har det svårt så hjälper du mig först.

Tack för att du finns för mig. du är min räddare i nörden,

jag behöver inte säga något du bara märker när jag mår skit.

Du vet allt om mig för du har en gång klarat det.

Du får mig tänka klart på allt som är posetivit istället för att tänka på allt somär negatigt.

Vi har känt varandra i lite mer än två år nu, och när du skrev till mig

kommer jag ihåg som det vore igår :']

Du flyttade till Chile för snart två år sedan, den där dagen du sa att du skulle

flytta dit, kommer jag alltid att komma ihåg.  Jag grät flera nätter.

Men vi har hållt kontakten mer än vad jag förväntade mig faktiskt:]

Jag kommer aldrig att glöma dig,och jag kommer aldrig att släppa dig<3

Together we can do everything, I love you big brother<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback