Måste sova

ska till skolan imon, första dagen på hela veckan;) haha jag vill inte borta från mina flickor en dag till, för jag har saknat de jätte mycket ♥

Men innan jag somnar vill jag bara säga några ord:

Här händer jue bara varje sak varje dag,och jag går och tänker snart blir det bra.

men jag är fast i denna hålan,

Det spelar ingen roll vad vi säger för jag kommer snart att ta över,

och då kommer det drabba er som fan.

Jag tycker att vissa borde försöka engagera sig mer i sina egna liv,

och låta mitt liv bara vara.

Jag vet inte vad ni vill mig men jag sköter mina grejer, skiter i vad ni säger.

Men vad vet jag tycker du jag är så intressant?

det är jue så kul att folk inte kan sluta prata om andras liv, de är bara avundsjuka på oss som har ett.

Men bara fortsätt och prata så kommer ni se vart det leder till, ni kanske inte tror men det har sin gräns och när ni kommer dit,ska det bli kul.

 

Texten är från en sång, tycker den passar in faktiskt;p




Bild från i sommras :)

God natt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback