Nyår imon?;o

Harregud, det har varit fullt upp nu på sista tiden;o

Becca sov hos mig till idag vi somnadeklockan 5 på morgonen(A) haha, sen vaknade vi typ vid 3 tiden?, Vi drog snabbt till samhället, för att köpa saker till nyår, det blev lite sakar för min del;) höhö!
Sedan så åt vi en pizza, sedan så drog vi och solade, sedan kom vi hem till mig och chillade lite, sen åkte hon hem.
Nu så händer ingenting jag ska gå och lägga mig snart är jätte trött och har jätte onti huvudet:( stackars mig?:( AJJEMEN:D hahah!

DEN 1 JANUARI 2010 SÅ BLOGGAR JAG INTE PÅ BLOGG.SE LÄNGRE!!!
JAG GÅR ÖVER TILL DEVOTE.SE IGEN, FÖR DET ÄR BÄTTRE DÄR!
http://emcaarlsson.devote.se/ FÖLJ MIG DÄR, IST:]♥

Har inte detta året gått j*vligt fort? Liksom vart tar det vägen för någonstans?
Jag fattar inte det, men jag vill tacka alla vänner som man fått under året, och de "gamla" ni har gjort mitt år jätte bra:] I love you all♥

Ni får ha ett gott nytt år, och hoppas ni följer vidare på min nya blogg(a) pussar på er♥






Kommentarer
Postat av: Anna

Gott nytt år :)

2009-12-31 @ 10:07:00
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback