ÄNTLIGEN HEMMA!

Hejsan på er allt bra med er där ute? :) Med mig är det bra jag är bara lite bakis och tött,hehe.
Nu ska ni få veta nästan allt vad som hände igår i Falkenberg.
Vi åkte till buss stationen i Varberg för att åka med bussen in till Falkenberg,men vi hittade ingen buss som gick den tiden och så frågade vi men de gick inte förens vid 22.00;s så då ringde jag till min bror så var han snäll och körde oss till Falkenberg där någon festval var.
När vi väl kom dit så följde vi störmen så vi skulle hitta till den där festivalen, när vi hittade den så gick vi runt lite och senare på kvällen träffade vi Robin och Linus, vi pratade och sånt sedan gick jag och Robin iväg lite sedan hämtade vi hans cykel så cyklade vi till stranden där det var väldigt mysigt :) Senare så åkte vi till deras husvagn när vi nästan precis hade kommit in i husvagnen så började det att ösregna;o
Efter en stund så kom Rebecca och Linus sedan kom Rebecca på att vi inte hade någon skjus hem men jag ringde till min bror men han sov! Så då fick  vi 200 kronor av Robin till taxi det var väldigt snällt :)
När vi väl kom hem till Varberg så gjorde vi pasta och köttbullar med varm chocklad :D det var gott:D
Vi gick och lade oss runt 8 tiden på morgonen xD haha

När vi vaknade så ville jag bara hem till Gislaved och nu är jag hemma det känns skönt men vill inte vara i Gslaved jag hatar verkligen Gislaved ;o

Men nu så ska jag ta och äta lite vi hörs senare ;* // EM



Tack för dagarna gumman haft det skit roligt som vanligt, vi är f*n galna xD säger bara alltid vi ;) haha
älskar dig <3



Kommentarer
Postat av: Becca

tack själv för dagarna! <333

det är alltid vi som lyckas hörru;) hahah <3333

2009-07-12 @ 18:50:22
URL: http://bexxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback