EMMA WATSON

Hon är 18 år? och har redan 100 miljoner kronor. Hennes pappa avslöjade hur mycket pengar hon hade när hon fyllde år innan hade hon ingen aning hur mycket hon hade tjänat.

"Fransk-brittiska Emma Watson, i dag 19, är känd som Hermione Granger i filmerna om Harry Potter. Sedan genombrottet 2001 har hon gjort sig en rejl hacka på sin rollfigur. Exakt hur mycket hon tjänat kom däremot som en chock ifjol, då hennes pappa plötsligt skickade filmstjärnan på en kurs i hantering av pengar, skriver Aftonbladet. Anledning: Det fanns 100 miljoner kronor på banken. Trots den ekonomiska framgången har Emma Watson bestämt sig för att sluta som skådespelare efter nästa Harry Potter-film - den sjunde i ordningen och som också blir den sista. "Jag brinner inte riktigt för att vara skådespelare. Och jag ha aldrig varit så trött som jag är just nu. Det är tufft att spela in film", säger Emma Watson, enligt tidningen." 




Jag vill också vara så rik fusk menmen alla kan inte vara det! och det är nog jobbigt att varakänd också därför att man kan inte gå någonstans utan att någon känner igen en, det är nog lite jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback