FYFAN!

HahahxD hejsan alla läsare:)
Igår så skrev jag inget därför att jag hann inte + att det var fest! Den var lyckad till en början sedan så var det några jävla idioter som förstörde en tavla för några 1000 kronor;o, en dubbelsäng, en lampa, två sportlight och en klocka på en jävligt kort tid!
Asså hur fan får man bara för sig att förstöra saker? Ni är fan snart 18 år! VÄX UPP FÖR HELVETE NI KOMMER INTE UNDAN MED DETTA BARA SÅ ATT NI VET DET!
Men som tur så  var det en som hjälpte till med att laga sakerna men de är jue fortfarande sönder!

Jag kom hem vid halv 4 men jag ska tydligen tillbaka till gnosjö för fest idag igen! hahah xD Men jag får se om jag orkar det ;)

Hörs senare ;* // EM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback