HEMMA!

Hejsan alla söta blogg läsare, nu är jag hemma i äckliga Gislaved igen, eller mja jag sitter hos Rebecca i Gnosjö menmen xD

Torsadg: Kom jag till Halmstad, Rebecca kom och mötte mig vid stationen efter en liten vänte tid;) haha. Sedan så gick vi till MC och käkade. Efter vi var klara så tog vi bussen till Villshärad, och fixade oss för stan!

Fredag: Vi vaknade vi ungefär 11? och fixade oss till beachen därefter så blev det after bech skit skoj, bilderna kommer senare därför att deras internet funkar inte på min data;s
På kvällen så blev det jue själv klart fest, men det var jue så där för det var mest 93,or inte alls roligt ;s menmen vi fick lite nya kompisar som inte var 93,or ;) haha.

Lördag: Då regnade det men vi gick upp vid 4 tror jag;p Vi fixade oss sedan drog vi till stan och träffade några kompisar, hehe!

Söndag: Idag så fixade vi oss och åkte till tågstationen. När vi kom hem till Rebecca så töntade vi oss vi sminkde oss som de värsta fjortisarna! hahahah xD

Här är några bilder!






HAHAHHAHAH X''D

Men nu så ska jag hoppa in i duschen och ta bort allt fjortis smink, hörs imorgon ;* // EM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback