HEMMA!

Jag kom nyss hem ifrån gnosjö, igår så  var det jue fest där igår igen ;) haha, men jag kommer typ inte ihåg någonting (Y) men lite vet jag vad som hände:p hehe inte alls bra!

Idag så vaknade jag vid ett tiden? och jag och Rebecca städade sedan kom Käller och Sibbe, sedan beställde vi pizza men de var så trög fattade så att vi fick pizzan efter en timme;o därför att de fattar väldigt trögt! menmen efter pizzan följde jag med käller och sibbe till "stan"  sedan gick jag hem och packade ihop mina saker, sedan gick jag och rebecca till busssationen och väntade på bussen!

Nu när jag väl är hemma så lyssnar jag på musik, och ska ut med pepsi nu! hörs i kväll ;* // EM

Detta är en bra låt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback