MYSKVÄLL

Idag så blev det myskväll med mjukis kläderna på så cyklade jag till kvantum för att köpa Grill chips och ostbågar (a) och cola då så klart;D
Jag har nyss kollat klart på House Bunny jag säger jue det tröttnar aldrig på den:)

Jag smsade lite med en killkompis innan idag det känndes skönt därför att vi bråkade om en dum sak innan men tur som det är så är båda så mogna så att vi löste det :)


Mjukis kläderna på,hehe:)




Mums...



Måla om naglarna snart kankse? haha mja jag tror det:)




Jag glömde att säga det innan jag träffade Roxie i falkenberg igår :)) inte träffat människan sedan sjuan ;o men vi pratade om allting saknar henne redan ;( <3

Jag ska gå ner lite till mina föräldrar men vi hörs senare // EM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback