OM MIG!

Ni kanske vill veta lite om mig? hehe,

Jag heter Emma Carlsson och jag bor i Gislaved (småland) , jag är 17 år i november.
Jag går på Gislaveds gymnasium på Barn och fritids pogrammet och ska börja i tvåan till hösten.
Jag bor i Gislaved med min mamma,pappa och min hund pepsi.
Jag har en storasyster som heter Frida och bor också i Gislaved och hon är gift, mina två bröder Daniel och Andreas bor i Varberg det är här jag är nu.
Mina intressen är att festa så klart, shoppa och att umgås med mina underbara vänner jag älskar de oehört mycket de gör så att mit liv blir roligt och spännande.
Min favorit låt just nu är om igen med Style, och min favorit film just nu är House Bunny jag har nog sett den 20 gånger hehe.
De bloggar som jag läser är Rebeccas (min kompis), Paulinas, Kissies och Kenzas.
Jag läser de bloggarna därför att de skriver bra, de har något att skriva om osv...
Jag började att blogga för ungefär ett år sedan, därför att jag ville prova på något nytt och jag hade dålig fantasi så då kunde man testa sig själv genom att testa vad läsarna tyckte om bloggen osv...




Bilden ni ser nedanför är på mig,Camilla och Rebecca:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback