12/11-09

Ojdå! klockan är visst 10:48   och jag börjar 9:40 (a) hahah,aja what ever, jag kommer gå till skolan om 20 minuter typ, det blir lagom.

Jag får sms av Josefina hela tiden det första så står det Vart är du unga fröken? på det andra MEN VAKNA DITT KÖTTHUVUD! HAHAHAHXD jag älskar dig och gumman ;))
Men jag lovar jag kommer till skolan snart;;) haha



haha xD måste bara berätta min hund är inte den smartaste asså XD
Nyss när jag åt frukost så skulle han hoppa upp till mig i soffan, och han vet att det inte är så långt avstånd från soffan och från soffbordet, självklart så hoppar han rakt upp med huvudet på undersidan på bordet. Så nu har han är skit stor bula XD hahahha

Nu ska jag dra mig till skolan, eller nää snart :)




Kommentarer
Postat av: josefina

Haha men va fan du får ta och komma till skolan i tid nån gång förfan! (:

2009-11-12 @ 15:43:16
URL: http://josefinabogenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback