13/11-09

Nu är det fredags mys:D Skolan idag så hade jag och Rebecca egen lektion på idrotten, vi skulle haft drillning men fick inte stavarna i tid . . . Så vi hade innebandy, vi planerade 30 minuter innan lektionen började och det gick jätte bra. Lena (våran idrottslärare) blev jätte nöjd och vi blev också jätte nöjda, även klassen tyckte om det:)
Jag är helt pepp på att börja på innebandy igen var jue tvungen att sluta för jag fick en ryggskada, men jag ska nog börja igen funderar på det:)

När jag skulle gå hem så snöade det, mysigt:)



ni kankse inte ser snön? hehe på vägen hem



en frysen Emma går hem i kylan när snöflingorna faller ner.

Ikväll så ska jag först äta pizza med mamma och pappa, sedan så tar jag bussen vid 19:35 som går till Gnosjö, och där är jag hela kvällen så sover  jag där med:)
Fredags mys med tjejerna kolla på Idol och skräckfilmer -.- det är jue fredag den 13;nde idag så:( hehe.


Kommentarer
Postat av: josefina

Du ska kissa på dig!:D

2009-11-13 @ 16:59:31
URL: http://josefinabogenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback