16/11-09

Ny vecka, nya äventyr :)

Skolan idag var ganska rolig faktikst ,hehe. Vi töntade oss som vanligt;)haha men när vi hade teckenspråk var jag nära på att gå hem faktiskt,mådde så himla dåligt som tjejer brukar göra en gång i månaden ;s uscch det gillas verkligen inte asså;o

Jag tror det blir plugg idag har De dövashistoria på prov imorgon och jag har inte pluggat något ;S (a)
Men vill inte plugga:'(






Tjröja - Gina T
Linne - JC
Lackleggings - Gina T





När jag kom hem efter skolan idagså lagade jag mat så glömde jag att vattent kokade så allt vattnet rann ur;o hahah, men det är inte mitt fel i alla fall (a)



Visst ser det gött ut?;) haha


Kommentarer
Postat av: josefina

Fan kan du laga mat`? trodde bara du kunde göra bullens korv ;) mohahaha

2009-11-16 @ 17:30:52
URL: http://josefinabogenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback