17 ÅR IDAG 1/11-09

Jag vill bara säga att igår var det helt klart den bästa 17 års festen ever:D Jag älskar mina änner asså:D
Jag satt där nere och snackade med folk,så kom Camilla ner ba Emma du måste komma upp det är slagsmål, så jag skyndade mig upp, så började de sjunga för mig:') awww♥ Ni  är för söta asså:)

Sen kom mamma och pappa och hämtade mig idag, så vi åkte hem,sedan så satt jag vid datorn så kom de in och sjöng:) På tisdag så ska jag någonstans klockan 16:30 jag vet ine var,men det blir en överaskning;) haha

Just det, bilder kommer från festen och min kamera har gått sönder så det blir att köpa en ny :)

Vi hörs senare ;*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis älsk :D <3

2009-11-01 @ 21:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback