17/11-09

Det är bara tisdag kill me, vill ha fredag :( ;*

I skolan idag så gick jag två lektioner försov mig (a) så jag gjorde inte provet idag,ska göra det någon gång :phehe.

Efter lunchen så gick jag & Josefina till Lundåkerskolan (våran gamla skola) för att hälsa på våran Christina Haarala favoritläraren :) Sedan pratade vi lite med Ulla-Karin (våran gamla klassförståndare) sen träffade vi även Eva :)) Det var mycket roligt:))

På svenskan idag så gick jag och Emma Forsberg till biblioteket, ajjemen ni läst rätt men ni ska inte tro att vi pluggade;) haha nejnej ;o vi sjöng lite opera och skrattade xD hahahah, ni kan jue dra en egen slutsats;) haha

Efter skolan så har jag bara softat vid tv,n :)






Kofta - Lindex
Tuplinne -JC
Långtlinne - JC
Jeansleggings - Gina T




Vill ha fredag nu nu nu;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback