21/11-09

Jag hann inte blogga igår:p hehe

I går kväll så kom Rebecca,Bim och David till mig och vi kollade på idol sen kollade vi på Barnhemmet-.-
Sedan så blev det mysmysmys(a) hehe, vid två tiden så körde David och jag hem Bim och Rebecca till Bim, sedan när vi kom hem till mig igen blev det mys:)thihi

Idag så vaknade jag först vid ett tiden, sedan vaknade jag vid 3 tiden?haha

Jag vet inte vad som händer idag blir nog att dra till Josefina :)

Just nu så sitter jag och skrattar åt pappaxD

- Emma?
- Ahh,vad är det?
- Jag har fått en ideé...
- Ahh vad då?XD
- Jag ska också börja med ett pogram, det ska heta Stefan's new BFF
- HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAX'D

Sen sitter han och äter chips helt bögit,
-Pappa ska du inte ta ut lillfingret också?;)
så gjorde han det, så sa han,
- Men Emma gud jag kan jue inte ha denna tröjan på mig mera, Ska slänga den det är jue Paris Hilton's regel ha aldrig på dig samma kläder två gånger.

AHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAX'D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback