22/11-09

Igår kväll så drog jag till Josefina, och vi kollade på Paranormal Activity den var bra tycker jag dock lite dryg i början det var också jobbigt att de filmade själva. Men det fanns de stunderna som var läskiga:P haha.
Efter vi kollade på filmen så gick vi till parken och tog hand om Johanna;) haha, sen gick vi i stort sätt hem.
Jag somnade direkt för jag trodde vi skulle till Veddige idag,men nää mamma sa nyss att matchen var inställd:o

Just det min data har gått sönder helt nu jag måste omformatera datorn, ljudet gick bort igår;s och msn funkar inte;o åhhhhhh:@

Men vi hörs efter jag fixat datorn



Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah. förlåt att jag är så jobbig emma (A) sån jävla ångest.

2009-11-22 @ 20:53:27
URL: http://purplesecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback