24/11-09

En månad kvar till julafton :D tänk vad detta året har gått fort;o

Aja i skolan idag så hade vi idrott första lektionen vi hade busungarna, och mitt knä+fot är det brännskador på nu eller vad det heter xD för jag gled hela tiden:p

Sedan hade vi teckenspråks prov och hon sa att det gick bra för mig,så det hoppas jag på:)

Tredje lektionen hade vi skapande där gjorde vi någon sorts tavla, blev fint i alla fall:) haha

Sista lektionen så  väntade svenskan,haha jag och emma började faktiskt efter tre lektioner så fattade vi att det kankse var dags att börja;)haha.

Idag så blir det pluggplugg och åter plugg, sedan kanske jag hinner med att träna?hoppas det, sen blir det Desperate Housewife ♥






Passande bild för att plugga;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback