3/11-09

Jag vaknade a att pappa kom upp till mitt rum vid halv 9 så sa han
har inte du skola?
jag tänkte ba shiet ehm vad är det för dag idag?

Tisdag?
Men aha då är det nog skola.

Så jag kom till skolan vid kvart i tiden (a) Det hände inte så jätte mycket i skloan idag faktiskt.

Efter skolan så skulle jag till Josefina en snabbis men så träffade jag Gonza så snackade vi lite:) Sedan så stack jag till Josefina efter många om och men(a) thihi, man ville jue inte gå:( (a)

Just det jag skulle jue få en suprice idag;) jag fick massage:DD säger bara fyfan vad skönt det var;o åhhh:'D

Nu ska jag äta pizza (a);*



Kommentarer
Postat av: josefina

tack då :(((

2009-11-03 @ 20:56:36
URL: http://josefinabogenroth.blogg.se/
Postat av: josefina

men du ville inte :(((

2009-11-03 @ 22:12:01
URL: http://josefinabogenroth.blogg.se/
Postat av: josefina

precis du ville itne komma hit :(((

2009-11-03 @ 23:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback