4/11-09

Onsdag it is agen, skolan var väldigt rolig idag xD haha
Dagen började med naturkunskap fast det är jue inte så roligt:p men idag var den det xD haha
Vi pratade om porrsurfa fråga mig inte hur vi kom in på detxD hhaha så sa han ja, här kan man inte porrsurfa i alla fall.HAHAHHAHAHAHHA.

Vi jävlades med Ingegärd igen;) haha, vi skrev en egen lapp att lektionen var inställd, så blev hon helt förvirrad och sa, men nää,vihar lektion denna lektionen är inte inställd, hahahhaxD alltid lika roligt att jävlas med henne xDhahhaha

Jag har varit duktig idag tycker jag,jag är snart klar med
apu,rapporten och sen har jag gjort en hälsopedagogik läxa:p haha.

Nää nu ska jag vara social på msn;*


Kommentarer
Postat av: josefina

så synd om ingegärd är de fan, haha xd

2009-11-04 @ 23:30:21
URL: http://josefinabogenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback