5/11-09

Jag komi tid till skolan idag :D jag kollade på fel dag *host* jag fick vänta 20 mintuer på lektionen kände mig som ett stud;o höhö.

Jag och Josefina var helt konstiga idag,ja mer envanligtXD hahhaha
Sedan så kom Gonza till skolan lite:))

Annars så hände inget alls i skolan idag,tror jag?

Jag tror jag är klar med rapporten nu,men jag är inte säkerXD
höhö

Jag sitter hos Camilla nu, vi kollade på Comedi club*stavning* och sen ni kommer aldrig tro det vi kollade på
SVT DEBATTT XD hahahhahXD jag känner mig som en smart pensionär;o hahhahha
Men Katrin var med och Johanna från Ensammamma söker, så vi hade våra andledningar;) haha

Skolan börjar 10:20 imorgon (Y) skit nice;) blir att åka buss till skolan imon;)haha



En bild på mig och Camilla från sommarskolan ;) då vi failade (A) HAHAHHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback