8/11-09

Sammanfattning om helgen,

Fredag
- då åkte jag,josefina och camilla till rebecca i gnosjö, det var lite lamt i början men sedan så gick vi till konsum för att hyra film. Vi hyrde Den grymma leken den var både bra och dålig men jag rekomenderar att inte se den!!! Sedan så kom Käller och Sibbe förbi sedan åkte vi hem.

Lördag- Jag sov till halv 4 (a) sedan så drog jag till josefina där även camilla och rebecca var. Vi drog till mini och satt och ölade och hade det trevlans:) jag var jue tvungrn att ta min cykel bara för att becca sa att jag inte skulle ta den, så jag var bara tvungen. Men jag skulle nog lyssnat på henne för när jag skulle cykla hem så hann jag baara några meter sen så trillade jag xD hahaha x'D

Söndag- Jag vaknade vif 8 tiden idag;o sen somnade jag omtill 10 då mamma kom in, sen sov jag till två tiden, och jag har inte gjort ngot idag faktiskt.




Mitt knå just nu, jag lovar det gör skit ont;o :'( hahahah xD



Bild från igår:)

I don't want this any longer....
it donsent fells right


Kommentarer
Postat av: josefina

så klantig är du ;D

2009-11-08 @ 19:59:57
URL: http://josefinabogenroth.blogg.se/
Postat av: Becca

MAN SKA LYSSNA PÅ MIG! ;)

2009-11-08 @ 20:02:57
URL: http://bexxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback