Är uttråkad så vsg:D

1. Är du snygg? finns fulare;)
2. Är du fet? nej
3. Är du smal? ja
4. Är du en sportfåne? beror på
5. Är du rolig? har mina stunder
6. Är du sjuk? inte mer än vanligt
7. Är du feg? nää
8. Är du törstig? jaa;s
9. Är du 15 år? jag är 17
10. Är du rik? önskar att jag var det
11. Är du fattig? nää
12. Är du smart? har mina stunder
13. Är du retsugen? konstigt nog inte nu
14. Är du shoppingsugen? always
15. Är du saknad av någon? vem vet?;)


Fyra Skulle...
1. Skulle du vilja vara längre? ja
2. Skulle du vilja väga mer? ja
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? naa, både ja och nej
4. Skulle du dricka dig full nu? nää,för trött;)


Sju Kan...
1 . Kan du vifta på öronen? nej
2. Kan du slicka dig på näsan? nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? nej
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? nej
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? aldrig hänt
6. Kan dina vänner lita på dig? ja, självklart
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? har redan i tungan


Fyra Antingen Eller...
1. Pierca tungan eller näsan? har båda
2. Vara seriös eller rolig? beror på
3. Brinna upp eller drunkna? drunka
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? föräldrarna


Svara Ärligt...
1. Tycker du om någon just nu? asså inte tycker om men intreserad
2. Sol eller måne? båda
3. Vinter eller höst? vinter
4. Soligt eller regnigt? soligt
5. Är du uttråkad? ja


Om Mig...
1. Hur mycket är klockan just nu? 20:10
2. Vart vill du bo? Halmstad/Varberg
4. Vill du gifta dig? kanske
5. Är du kär?
6. Favoritårstid? sommar


Har Du Under De Senaste 24 Timmarna...
1. Kysst någon? ja
2. Blivit kramad? ja
3. Känt dig fånig? nej
4. Saknat någon? ja
5. Ljugit? nej
6. Haft sex? nej


Vem...
Vem är i rummet med dig? mamma,pappa och pepsi
Vem fick du senast sms av? David
Vem tänker du på nu? de du;)
Pratade du senast i telefon med? Camilla
Vems hus var du senast i? mitt
Vem önskar du var med dig nu? en pojke (A)
Vem är din favoritsläkting? säger jag inte;)


Var...
Var är din telefon? vid mig
Var är din mamma? i vardagsrummet (som jag är)
Var sover du? i min säng
Var handlar du mest? cigg?
Var fick du tag i tröjan du har på dig? BIK BOK
Vart åkte du senast bil till? hem


Vad...
Vad åt du senast? Chips
Vad drack du senast? cola
Vad är det för färg på dina byxor? rosa mjukis
Vad är din favorit färg? rosa
Vilken film såg du senast? någon skate film igår:)
Vad hör du just nu? kollar på tv


Har du någonsin...
1.  Sovit i en annan säng? ja
2.  Hånglat på en bio? ja
3.  Hånglat i skogen? ja
4.  Tyckt att din kusin är het? ehm?NEJ
5.  Sovit naken? nej
6.  Kört över hastighetsgränsen? Ja (A)
7.  Målat om ditt rum? nej?
8.  Dansat farmför spegeln? ja
9. Fått hicka? ja
10. Dumpat någon? mhm
11. Stulit pengar från en kompis? nej
12. Hoppat i en bil med folk du just träffat? nej
13. Varit i slagsmål? ja
14. Smugit ur ditt hus? ja
15. Haft känslor för någon som inte känt detsamma? ja
16. Hånglat med en främling? ja
17. Älskar eller saknar någon nu? saknar ;*




Min ena storebror,jag och mamma♥




Kommentarer
Postat av: Viktor

15. Är du saknad av någon? hehehehhe David :]

2009-11-16 @ 17:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback