Ibland så;)

Idag så fick jag bara en kick att träna, så jag har haft två tränings pass idag;) om man räknar med idrotten;) haha.
Jag behöver träna lite nu känner jag, jag äter jue bara chips,godis,pizza och sån skit mat, sen dricker jag bara cola typ;s
Så jag måste få ordning på min kropp igen okej den ska inte vara så tränad som jag var när jag spelade innebandy men lite kanske;)haha måste g* n** lite i vikt;s ni ska bara veta!!!
Det är jag som bestämer om min kropp ingen annan;O



Imorgon så blir det ingen Naturkunskap för mig,och jag är jue såååå ledsen för det:'( OR NOT:D haha, ska till tandläkaren;s

Just det!
» Jag kommer att lämna in min dator på lagning imorgon så blir inte så mycket med uppdatering, de kommande dagarna!
Så jag finns alltid på mobilen om ni vill mig något!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

gumman då.. gå ner i vikt? suck... <3

2009-11-25 @ 09:02:11
URL: http://purplesecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback