LÅNE DATA!

Jag lämnade in min dator innan, så jag fick en låne data-.- den är mja hahhaha xD

Det första jag gjorde var att ladda ner msn ;)haha(6)

Detta är en helt onödig dag, idag först så var jag hos tandläkaren, sen så lämnade jag och emma in våra datorer så fick vi springa upp och ner i 30 minuter typ -.-
Sen är inte Maria här idag så vi sitter bra och snackar om allt,sedan så har vi engelska sen och ingen har filmen med sig som vi skulle se på engelskan.

Och jag är bra hemma 20 minuter sedan och då ska jag hinna äta och fixa mig,så jag funderar på att hoppa över engelskan.

Sedan i kväll så blir det att åka till värnamo med klassen och på en föreläsning, men vi får 2 timmars ledigt sedan;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback