MIN 17-ÅRS FEST




Adam,Becca,Jag



Mini,Amanda,Josefina,Sibbe



Issa



Hahaha Josefina när hon mår som bäst;)



Jag,Becca,josefina



jag,Rebecca



Käller och Josefina



Mini och Camilla



BJUDER PÅBILDEN!!!



käller xD



Folk



Någon och Josefine,haha



Camilla och Felipe



Jag och Josefina


Josefina,Albin,Camilla



Jag och Amanda



Kevin och Trissan



Adam  och Rebecca,haha:)



Josefine,Rebecca,Camilla



Någon:P



Ojdå(a)

Jag kom hem nyss,  eller ja suttit i en bil utanför mitt hus:) Jag drog med Gonza ut vi gick en runda,resten får ni inte veta;) eller så småning om kankse;) Det var mysigt ikväll;*♥



Kommentarer
Postat av: Sofia

vad är det för kärleks bild på adam & rebecka? :D

2009-11-04 @ 19:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback