Rebecca för fan X'D

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAX'D Rebecca ibland är du trögare än mig ;o

emma carlsson* sa:
ohja ;)
detta kan gå hett till asså ;)
HAHAHA
vart ligger milano;o

Becca,/ sa:
HAHHAHAHA xD italien   varför undra du? ;D
emma carlsson* sa:
aha okej xD
nää jag pluggar

Becca,/ sa:
hahahha pluggar på milano!?   hahah så dålig!
emma carlsson* sa:
hahahah nej till provet pucko


Becca,/ säger:
kommer det med på provet? ;O
emma carlsson* säger:
jag vet inte xD

Becca,/ säger:
-                          needles. säger:
haha, men vi kan se paranormal activities  
emma carlsson* säger:
haha aha vart ligger milanoXD
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Becca,/ säger:
HAHHAH oooh din rakare försöker lura mig! ; )
haha det ligger fortfarande i italien!
emma carlsson* säger:
åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Jag menade att den frågan kommer på provetxd
ahahhahahahahahhahahahahahahahahahahahah
xd

Becca,/ säger:
ooooooh men säg det då   HHAHAHA jag är trött höhöhöhö   
emma carlsson* säger:
ahh eller hur ;)
in my as ;)

Becca,/ säger:
joooho ;D jag är trött fast pigg fattaru?   hahah
emma carlsson* säger:
HAHHAHAHAHAHAHHAHAHHA
aaah visst,om det känns bättre att säga så,såkan vi göradet;)



HAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAx'D


Kommentarer
Postat av: Becca

men jag är trött, hööhö (A)

2009-11-16 @ 23:43:44
URL: http://bexxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback