Sammanfattning om min dag

Ahh detta är jue inte den bästa dagen i mitt 17 åriga liv, dagen började med att mamma kom in och sa att mina bröders match blev inställd.
Sedan har jag varit besviken hela dagen pga en person (Y)
Ikväll så fick jag ett samtal som jag verkligen inte behövde få veta just idag när allt redan är skit. . .

Jag ber dig morfar lämna oss inte nu, lämna mig inte nu i den här skiten, lämna mig inte som jag behöver dig som mest.
Jag vet att du har det jätte jobbigt,men om jag bara kunde hjälpa dig så gör jag vad som helst.
Det är jobbigt att du åker in till sjukhuset hela tiden, det är jobbigt för oss också.
Jag behöver dig, du betyder mer än vad jag visar att jag behöver dig.
Jag kommer ihåg när jag var 5 år du,jag och Bella satt och kollade på tv, sedan hämtade jag en Bamse tidning så läste jag för dig och du blev så stolt över mig.
Sedan när jag började med drillning vid 8-9 års åldern när jag hade min första uppvisning så såg jag dig i publiken jag blev så stolt när jag såg dit leende på läpparna. Sedan när uppvisningen var sluta hoppade jag upp i din famn så sa du "Vad du är duktig Emma jag är så stolt över dig lilla gumman".
Jag kan sitta här och skriva ner massa med minnen men det skulle ta flera månader.
Jag älskar dig morfar snälla jag ber dig lämna mig inte♥


Det finns vissa dagar jag inte kan ha mitt leende på läpparna, det finns vissa dagar jag inte är "den roliga" men det finns dagar jag är den personen men har ni tänkt på då att jag är sårad och väldigt orolig för personer i min omgivning? tänk på det nästa gång ni gör något eller ens säger något ni inte bör säga...

Kommentarer
Postat av: Johanna

naw, emma. finns, <3

2009-11-23 @ 08:25:07
URL: http://purplesecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback