1/10-09

hello bloggen,
nu är det en ny månad med nya förväntningar och nya misstag

äntligen så var det sista dagen på apun idag :D men det har varit en rolig vecka på apun i alla fall, men massa med skratt xD hhaha

nu sitter jag med camilla,jag mötte henne vid stationen sedan åt vi pizza på ole dole de fick sig många skrattanfall när vi satt där och åt;)) hahah

köpte en tröja idag också:)

nu sitter jag och camilla hemma hos mig<3

när jag och camilla har varit borta från varnadra för länge då blir det så här xD















Camilla the kapten krok ;))



min nya tröja<3




nu ska vi flumma vidare ;) hhaha

just det fyller år om 1 fucking månad:D

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha sött:)

2009-10-02 @ 08:28:49
URL: http://purplesecret.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv; haha . ellerhur:D det var typ "hej vad heter du, ska vi bli bästisar?" HAHAHHAHA .

2009-10-03 @ 00:22:05
URL: http://purplesecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback