13/10-09

Hello idag gick dagen på apun ovanligt snabbt,men det är bra;phehe.

Men när mamma ringde och väkte mig idag så sa hon att det snöade jag trodde inte på henne, sen ringde pappa och sa det med då  var jag jue självklart tvungen att kolla, och gissa vad? Det snöade;o men det fick inte lägga sig ner:p hehe

Idag så ska jag softa hemma och skriva min m-figa klar!
Så det blir hemmamys ikväll med Ugly Betty och Desperate Housewives;) haha



Jag saknar dig som fan,men jag försöker att se framåt,men det är inte så lätt.
Jag trodde du var äkta men vad fan fick jag tillbaka?Jo ett stort jävla svek och alla våran kärlek blev till hat. Jag försöker att glömma,men det går inte inte så bra,men fuck allting som händer det var ingenting att ha igentligen, men jag kan inte glömma dig.
Men när man fick veta ditt riktiga jag så fattade jag inte att du sa det så jag förlät det om och om igen.
Men jag älskar dig föralltid jag kan inte få bort dig i mitt hjärta,hur mycket jag än vill, du kommer alltid ha den platsen som du har.
Allt vi hade det är borta jag måste vandra iväg,fan smärtan är oändlig och jag kan inte stanna kvar här. du högg mig rakt i hjärtat ingen fatta hur det kändes,jag skiter i vem du är,jag skiter i vem du är nu,hundra vackra ord men allting dog ut.
Men utan dig i livet vart kommer jag att hamna?
Men om du inte bryr dig ska jag fan göra detsamma.
Du var sån som aldrig glömde vem jag var,det var du som såg mitt innersta nu finns du fan inte här.

Så frågan är ska jag let go eller den sista chansen ever?

Kommentarer
Postat av: sofiesanna

sv: han var bäst <3

2009-10-13 @ 17:22:02
URL: http://sofiesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback