17/9-10

Hello på er nu så är det lördag igen :) jag vaknade att Pepsi hade hoppat upp i min säng och somnat där så jag vaknade av hans snarkande xDhaha

Sedan ringde Josefina och berättade om hennes kväll igår;) hahahahahhaxD

Jag har inte gjort så mycket idag bara softat med Pepsi framför tv och datorn:) Ikväll så ska jag och Rebecca dra till Värnamo och käka på donken;)haha

Mormor ringde nyss också så här lät det;

- Vad händer ikväll då?
- Nää jag och Rebecca ska till Värnamo.
- VAAH? ÄR NI KOMPISAR IGEN?;O
- What?! hell no ;o ofta jag skulle bli bli kompis med en sån falsk f***a;O
- Jag tänkte la det, menar du hon som kommer i från China town?
-HAHAHAHAHAHAHAX'D aha Gnosjö jaXD
-Men mormor jag fyller jue år snart;)
-Aha synd att jag inte är hemma då;)inte morfar heller för den delen;)
-haha och vart ska ni då?;)
- Ehm till ehh Norge;)
- Och göra vad?

- Ehh träffa kungen, vi är vip på hans middag ;)
-hahahahahhaxD I norge?;)
- Aha, asså den ehh norska kungen
- HAHAHAHHAHAXDVad heter han då?;)
-
ola;)
- HAHAHAHHAHAHAHHAX'D
- Nä jag bara skojar med dig;) hahaha
- Tror du jag gick på det eller?;)
- Ehh ja du är jue blond;)

Fan vad jag skrattade Jag älskar min mormor :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback