2/10-09

Äntligen fredag :D

Det var faktiskt skönt att komma till skolan idag,vänta lite nu kan inte fatta att jag nyss sa det;s

Aja Camilla försökte väcka mig med massa med knep hon tog bort kudden och täcket, det funkade för en stund jag gick upp sedan gick jag och lade mig igen då kom Camilla in och skvätte vatten på mig -.- fan vad jag dampade.
Pappa hade köpt frallor till oss så det blev gottigottgott:D

När vi kom in till första lektionen så hade vi en vikare han pratar som Tony Irving ni vet han som är domare i let's dance? hahaha han sa någor till mig jag fattade typ inte så svarade jag aha eller hur 28 dalarhästar också (den svengelska) hahahxd nää det var roligtxD haha

Sedan på kommuninkationen med Ingegärd så blev vi in delade i tre grupper, så fick jag,Josefina,Camilla och Marie vara kvar i klassrummet undra varför?;) haha så gick Ingegärd ut så låste vi klassrummet sedan så skulle jag öppna fönstret så var det en sparr där, men jag fick upp fönstret i alla fall. Så hoppade vi ut ut fönstret sedan gick vi tillbaka så mötte vi Ingegärd utanför klassrummet, så sa Ingegärd varför är ni här ute? Josefina och Camilla började skratta sóch sa att de skulle på toa, så sa jag asså ingegärd jag var på toa, så gick de andra också ut sen när vi kom tillbaka så var det låst;S och hon gick på detxD hahahhahah så blåstxD

Är man lat om man inte orkar gå 4 km? aja jag tog bussen hem idag xD haha:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback