21/10-09

EN DAG KVAR:'D tiden har gått snabbt:D haha

Asså vad får barnen allt ifrån? Jag pratade med Josefina så satt det två killar som går i fyran,så sa han till Josefina
"Supade du dig full?" och jag och Josefina började att asgarvaxDhahaha

Sedan när jag var i badet med fritids så när de satt utanför för att vi skulle gå tillbaka,så kom Hajrulla så pratade jag med honom och yadayadayada, sen så sa en tjej
"Emma,är det din pojkvän?" jag ba "Nää,det är min killkompis" , så sa hon "Nää,det är din pojkvän,för du kramade honom!" Jag ba "Men man kan krama en kille utan att man ska vara kär i honom" hahahhahaXD

Vet inte vad som händer idag?o.O
Jag hittar la på något, just nu så ska jag ut med Pepsi(mp)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback