22/10-09

ÄNTLIGEN! Harregud nu är praktiken äntligen slut:D, men jag kommer jue självklart att sakna de söta barnen(a). Det ar så gulligt,när min handledare sa att jag skulle gå,så var det en tjej som började att gråta,jag ba varför gråter du? hon ba för du kommer inte vara här mer:'(,jag ba men jag kan hälsa på någon gång. Så himla sött:') Man kände verkligen att man har gjort ett bra jobb där i allafall:) sen fick jag en present också himla gulligt:) Alla dessa långa kramar (mer än vanligt) så blev man jue lite tårögd :'') men jag lovade att jag skulle hälsa på de så det måste jag:) hehe.

Jag vet inte vad som händer idag,faktikst det kanske blir donken men vet inte än.

Nu ska jag dunka musik och kolla igenom lite saker...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback