25/10-09

Sammanfattning om helgen,

Fredag

I fredags så var jue tjejerna här och vi kollade på Idol och senare på kvällen så åkte vi till Anderstorp. Säger bara det var tre olika bråk på 2 timmar?om inte i´mindre än 2 timmar? hahah, Polisen gör jue inget heller de enda de sa var att Nu går alla hem! HAHA tror de på det själv eller? harregud sen stod de bara där och tittade, sheet....

Lördag

Jag vaknade av att Camilla satt vid datorn, sen somnade jag om sen vaknade ag igen. Då kollade vi klart på Date Movie den är ett måste att se alltså:) det är som Disaster Movie hahah.
Vi låg i sängen tills klockan fyra sen gick vi och fixade oss, haha.
Vi gick till Ole Dole Doff och delade på en pizza, sen gick vi till Konsum,sedan mötte vi upp Josefina och Rebecca, vi gick runt lite och hade roligt. Sedan gick vi till Parken, och vi kom in ;)haha men jag var jue så trög att gå ut-.-, men jag träffade Mladen också som även fyllde 19 år igår,så jag grattade honom och vi snackade lite, vi har inte träffats sen sommras jue;) haha. Sedan träffade jag Gonza också han var snäll och komma ut och hålla mig sälskap:) Väldigt snällt av honom:))

Söndag

Idag vet jag inte vad som händer jag ska nog ta det lugnt faktiskt, kolla på tv/film och bara softa. hehe

Vi hörs senare eller imorgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback