4/10-09

Hello bloggen, hur har eran helg varit?:) hoppas den har varit bäst och mysig:)

Nu ska jag berätta om min lördag och söndag:)

I lördags så åkte jag och min bror till Värnamo först för att äta på Macdonals :D sedan åkte vi till min syrran och snackade massa med karbba;) efter vi varit oss de en stund så skjusade min bror hem mig för jag skulle städa huset och han åkte till ishallen.
Sen på kvällen hade jag fest det var mycket trevligt med mycket drickande och massa onördiga saker....
tack för alla ni som kom och gjorde festen nice:)<3

I dag så blev det pizza med min bror,Marieoch Ålin det var gott säger jag bara;o Sedan åkte vi hem och städade lite sedan tittade vi på Idol, sedan fick jag och Marie sånt damp för vi ville basta så min bror var så snäll och körde upp oss:)
Och nu sitter jag här helt slut:p heheh

BILDER FRÅN FESTEN KOMMER NÄR JOHANNA LAGT UPP DE PÅ SIN BLOGG:)<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Taaack för kvällen emma! <3

bilderna kommer upp så fort jag har hittat kamerakabeln.. :P troligtvis imorgon!

2009-10-04 @ 22:48:32
URL: http://purplesecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback