8/10-09

God morgon på er jag vaknade vid 9 idag(Y) med världens huvudvärk så blir ingen apu idag :D
Pappa är jue sjuk säger jag bara vi satt och åt frukost så kom han med sin "emma har ni teckenspråk fortfarande?" "ja,varför skulle vi inte ha det?" " är läraren bra då?" jag började skrattaxD " men då kan du fråga henne nästa gång vad hon vet vad detta betyder" så  gjorde han cirklar vid pattarna och sen tog båda händerna som det såg ut som han runkade av någon med en jätte stor snoppxd hhahaha så sa han så här samtidigt " ska du till pattile? nää jag ska till långdrag" HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAXD Jag dog av skratt lika så pappa sen sa han " nää nu får jag skärpa mig"så började han skratta igen "nää allvarligt stefan, sa han till sig själv" sen började han skratta igen,och jag skrattade jue åt honom utan med honom ni som har hört pappas skratt innan förstår mig jue;) hahahhahxD

Den nya blogg deisignen är på väg nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback